بورسیه دوره مهارت شبیه ساز پرواز

برای عزیزانی که در رابطه با بورسیه های اسام کمپانی اطلاعات کافی را ندارند، لازم به ذکر است که مجموعه آموزش خلبانی و شبیه ساز پرواز اسام، هر چند ماه یک بار، برای شما دانشجویان گرامی، بورسیه تحصیلی برا دوره مهارت شبیه ساز پرواز در نظر گرفته است.

شرکت اسام کمپانی برای دانشجویانی که در آزمون بورسیه این مجموعه قبول شوند، در نظر دارد تا هزینه تحصیل دانشجویان مورد قبول را برای دوره مهارت شبیه ساز پرواز تقبل کند. لازم به ذکر است که در صورت اتمام دوره و پس از فارغ التحصیل شدن در این رشته، دانشجویان بورسیه موظف به فعالیت 18 ماهه در مجموعه آموزش خلبانی و شبیه ساز پرواز اسام می‌باشند.

دانشجویان مورد قبول تنها باید هزینه اکانت که قیمت آن 230 یورو می‌باشد را پرداخت نمایید و دیگر هیچ هزینه ای نیاز به پرداخت نمی‌باشد.

این آزمون بورسیه توسط کتاب “مدیریت شرکت های هواپیمایی” نوشته “دکتر داود صادقی” تهیه شده است و سوالات و مباحث امتحانی از محتوای این کتاب ارزنده استخراج شده است. همچنین امکان بورسیه دوره مهارت شبیه ساز پرواز ، تنها برای 7 نفر از شما عزیزان مقدور می‌باشد.

متقاضیان این بورسیه که برای دوره مهارت شبیه ساز پرواز می‌باشد، تنها از 1 آبان الی 15 آبان ماه سال 1400 مهلت ثبت نام دارند. هزینه ثبت نام برای این آزمون فقط و فقط 50 هزار تومان است.

این بورسیه هیجان انگیز، آخرین بورسیه دوره مهارت شبیه ساز پرواز در سال 1400 از طرف مجموعه اسام کمپانی می‌باشد. پس هرچه سریع تر آماده آزمون شده و در تاریخ های مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس های موجود در صفحه “تماس با ما” ارتباط حاصل فرمایید.